Meryemdd Hamileliğimin daha 3.ayındayım. Belim tutulmuş gibi ağrıyor oturup kalkarken zorlanıyorum. Gebeliğin de böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Burcu-Korkmaz35 Meryemdd sorunuza cevap veremem ama size bir soru sormak istiyorum. Kaçıncı haftada ikiz olduğunu öğrendiniz acaba ? Bir de ilk hamileliğiniz mi?
Ozlemerikci543450 Meryemdd 4 ayı yeni geçtim bende ikiz tüp bebek ama hiç ağrı vs yaşamadım hareket durumunuzdan vs olabilir mi
Meryemdd Burcu-Korkmaz35 evet ilk gebeliğim. Tüp bebek tedavisi ile oldu en basından berı biliyorduk o yüzden
Meryemdd Ozlemerikci543450 Aktif çalışıyorum sanırım ondan olabilir. Ayaktayım yürüyorum oturduğum zaman zor kalkıyorum değişik bir ağrı