Uslubebek Arkadaşlar merhaba , bugün itibariyle 15+2 oldu ama bugün sırt ve omzunda ağrı başladı , uzanıyorum agriyo , oturuyorum agriyo , ayaktayım agriyo , hiç geçmek bilmedi hafiflemedi. Bu durum normal mi? Böyle olanlar var mı aranizda