Gizemuy Merhaba herkese, Adetime 3 gün var, elimde ovulasyon testi vardı. T çizgisi C çizgisinden daha koyu çıktı. Konu hakkında bilgisi olan varsa çok mutlu olurum🙏🏻
Kivircik01 Gizemuy merhaba , bu şekilde olup gebelik elde eden arkadaşımız çok oldu inşallah öylesinizdir
Kivircik01 Gizemuy merhaba çok sevindim çok koyu çıkmış :) kimyasal beta hc hormonunda düşüş yaşanırsa ortaya çıkar ama hemen böyle düşünmeyin kan verin takip edin zaten yüksek bir değer çıkacağını düşünüyorum:)
Gizemuy Kivircik01 Kivircik01 teşekkür ederim 💐 Cumartesi regl günümdü. En azından pazartesi vereyim istiyorum.