Bir kaç gün sonra bir yaşına girecek uyku düzeni diye bir şey yok bazen gündüz hiç uyumadigi bile oluyor uyutamiyorum saatlerim ha uyuyacak ha dalsın diye geçiyor ve çoğunlukla da boşuna. Geceleri de iki üç kez uyanır geri uyutmaya çalışırken cığlık çığlığa oluyorz dış sancısı olsa başta uyanırken de öyle uyanır açlık söz konusu değil zaten. Uyutmaya çalıştığımızı anladığında kıyamet kopuyor bir de kucakta sallayarak uykuya gecirmeye çalışıyoruz belimizi koparmasi da cabası.