Merhaba geçen yaz tesadüfen beynimde 5.5 mm hipofiz adonim teşhisi konuldu kan değerlerim güzel çıktığı için Dr ilaca gerek duymadı iki ay sonrada hamile kaldığımi öğrendim 37 haftalık hamileyim bayramda sol gözümde çatallasma olunca acile gittim hamileler için çekilen mr çekildim ve 11 mm olmuşum ilaçsız mr belkide ilaçlı da büyük cikabilirmi bilmiyorum şimdi bu hastalığa yakalananlar lütfen İstanbul yada Tekirdağda hangi hastaneye gittiler üniversitelerden randevu bulmak bı zulm ve doğum sonrası emzirme durumunuz nasıl çok korkuyorum 2 çocuğum var bu üçüncü bebeğim ve çok üzülüyorum