Meraba 13 aylik bi bebegim var 13 ay 13 günlük normalde geceleri ara sıra uyanıir emzigini verirdim geri uyurdu ama 2 gecedir perişanım geceleri o kadar sık uyaniyoki bide gece 4 5 den sonra gözleri tamamen açılıyo uyumak istemiyo daha ,ayagimda uyumaya alışık ayagimda uyutup besigine koyuyorum e haliyle ağlayarak uyaniyo ayağımı istiyo her uyandiginda üstelik 8 aylik hamileyim napicam niye böyle yapiyo 2 gündür bileniniz varsa bana bi yardımcı olsun🥹