Zeyomeroglu transferden sonraki günlerde sadece sağ kaşıkta batma hissi vardı sık idrara çıkıyordum. Doktorumun belirledigi kan testi gününe kadar hiç bir test yapmadım. Transferden sonraki 11. Gün kan bakılacaktı 8/9. Günler iştahımda artış vardı sık acıkıyordum kasık agrılarım 11. Güne kadar devam etti. Ama bir gün az bir gün çok sırt bacak bel ağrım çok oldu bulantı vs yaşamadım ben. Sonra kan testinde beta 912 çıktı çok şükür güzel haberi aldım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. İnşallah sen de güzel haberler alırsın canım 🐣