Kızlar ben tip 1 diyabetliyim. 33. Haftadayim son kontrolde bebegimin kilosu 2.400 gr boyu 46 cm cikti. Doktor irileşmeye baslamis biraz erkene cekicez dogumu buyuk ihtimal dedi. Özelde ayni doktorla devam ediyorum basindan beri. Ne zaman olur acaba bu sekilde normal ilerlerse? 40. Haftayi bulmayacagi kesin tombişleşmiş diyo doktorum. Herhangi bri sancim veya şikayetim yok cok sukur.