gizemm_ocal soğan kürü hiç yapmadım ben yumurtlama kanaması ile ilgili cevap yazmak istedim. 4-8 mart arası regl oldum. Doktorum bana letrozol vermişti yumurta uyarması için sonra bu ilacı kullandım. 22 Martta bildiğiniz regl gibi kanamam oldu, regl olduğumu düşündüm. Hiç hayatımda yaşamamıştım böyle bir şey. İki gün sonra doktora gittim o bana bunun regl değil yumurtlama kanaması olduğunu söyledi zaten akabinde bikaç gün sonra bitti ve normal yumurtlama belirtileri ve akıntısı gördüm. Yani gördüğünüz renk yumurtlama kanaması olabilir.