Kızlar 24 aralıkta doğum yaptım oku ay boyunca kanamam oldu sezeryan buarada ondan sonra ben ayın 19 da adet oldum baya kanamam vardı 6 gün sürdü birdahakı ay adetim ayın 20 gözüküyordu ama olmadım bir gün gecikme oldu 21 de oldum kanamam pembemsı ve kahverengıye benderdı ama baya kanamamam vardı bebek bezı kullandım 4 tane sızce gebelık varmıdır ya