Nevale Arkadaşlar merhaba bana acil cevap verin ben 10 yıldır tıp 1 diyabetliyim ve iki aydır evliyim bir aylık hamile olduğumu öğrendim şekerimi çok fazla kontrol altına almadan hamile kaldım ama şuan çok dikkat ediyorum şekerlerim iyi ama hamile olmadan önce çok fazla dikkat etmediğim için bebeğime bir zarar gelir mi
eymeninannesii Nevale merhaba ben de şeker hastasiyim benim hamilelikten önce ara ara ölçüyodum çok ıyidi şekerim hamileliktrn sonra yükseldi diyet verdiler ama benim düşmedi duan insulin kullanıyorum sürekli doktorumla irtibat halindeyim
eymeninannesii Nevale insallah olmaz canım daha 1 aylık hamileymişsin endokrin ya da dahiliye uzmanına gitmelisin ki önlem alsınlar çünkü diyetisyene gönderiyolar şeker olcum takibi yaptiriyolar ihmal etme derim
Badesmom Benim tip 2 vardı ilaç kullanıyordum gebeliği öğrendiğimde yani yaklaşık 7 haftalıkken insüline başlattı doktor gebelikte kontrolü daha zor oluyır direnç geliştiriyor bebek 30 a kadar sonra düşüyormuş benimde düzensiz ama çok fırlamadığı müddetçe sıkıntı olmuyor diyet çok önemli meyve tatlı asla yeme ki şuan organ gelişimi dönemindesin etkilenmesin büyüncede dikkat ediceksin suyu ve kilosu için korkulcak bişey yok üzülme alışıyor insan iyi bi endokrin ve kadın doğumcun olsun