Merhaba kizlar 33 haftaya girdim nefes almada zorlaniyorum fazla ayakta durunca aşağıya baski cok oluyor yataktan kalkarkende ayni alt tarafa baski oluyor karnim bazen çok agriyor bebegin kafasi yukarda mide yanmam var sizde durumlar nasil ben çok zorlanıyorum ☹️