Naz22n ben 5 ay önce kullanıyordum ve estrofem o zaman kırmızı reçeteli ilaçtı. Sadece tüp bebek uzmanı tarafından yazılan reçete ile eczane veriyordu. Devlet normalde ayda sadece 1 kutuya izin verdiği için de( ben günde 3 tablet kullaniyordum) 9 günde bir reçete yazdırmak zorunda kalmıştık başka türlü gerçekten temin edemiyorduk ki eczacimizda çok yakın aile dostumuz olmasına rağmen. Umarım 2025 itibariyle ulaşımı daha da kolaylaşmıştır