Merhaba güzel anneler ve anne adayları,
İlk doğumumu sezaryen ile yaptım ve 4. Ayımda bakırlı spiral ile korunma sağladık. Kontrollerimde spiral hep olması gereken yerdeydi bir sorun yoktu. Ramazan ayında 2. Haftada regl olmam gerekiyorken olmadım bayrama yakın aklıma idrar testi yapmak geldi pozitif çıktı. Kan testim de pozitif çıktı. Kese de görüntü ama birkaç haftadır kalp atışı çok düşük. Cumartesi tekrar dinleyecek kalp atışı olulmuş ve sağlamsa spirali çekecek. Böyle birşey yaşayıp sağlıkla doğum yapabilen bebeğini kucağına alan var mı?