Tuba2144 keyfimin-kahyasi-misin çok şükür senin adına çok sevindim bana da dedi başka bulguya rastalamadim ama ilk gebeliğim ister istemez kafama takıldı ama senin sayende içim rahatladı vallahi çok sağol inşallah Rabbim sağlıkla kucağıma verir kızımı🤲🤲💓
Meryeminannesi20 Tuba2144 banada riskli dediler doktor istedi amniyosentez istemiyorum dedim çıktım detaylı da herşey normal çıktı ne olucagını Allah bilir doktorlar çok korku veriyorlar boştan yere
Tuba2144 NurYm ayy inşallah öyledir ablamın kızıda aynı şekil olmuş ense kalınlığı görmüşler sadece iri bebek doğdu ablamda dedi seninde muhtemelen iri doğacak inşallah ondan sebeptir🤲🤲