Bugün devlet Hastanesi’nde rutin kontrolüm vardı 13+4 teyim 3. İlk ikisi diğer evliliğimden bu üçüncü ise yeni evlendim Gebeliğim ilki 35 haftalık doğdu sancılarım yüksekti kalp atışı yavasliyordu acil sezeryan ikinci bebeğimde ise 29 haftalıkken suyum patladı bazı belirtmek istemediğim sebepten serepral parsty hastası ,kalbinde delik beyin damarları tıkanık gözlerinde kayma ve görme bozukluğu olduğunu öğrendik bunun sebebi kesinlikle benden kaynaklı değil neyse o doktora bugün ilk defa randevu aldım övgü üzerine klasik sordukları gibi bana soruldu bunları anlattım usgden baktı bebek iyi falan çok ilgilenmedi ama sebepsiz yere düşük riskin var seni büyük şehir Hastanesi’ne sevk ediyorum bununda engelli tanımı kullanarak ikinci çocuğun gibi olmasını istemiyorum acil yatış dedi tabi ben çöktüm birden ağlama falan kayınvalidem kapıda bekliyor bu böyle olmaz dedi özel bir hastaneye gittik ordan çıkıp oradaki doktor elimdeki evrakları ve sevk raporunu okuduğunda şok oldu bunu ben veya x bir doktor elinde kanıt olmadan bu teşhisi koyamaz falcı değiliz dedi usgden baktı ve herşeyi çok sağlıklı çıktı üstüne cinsiyetimizi öğrendikkkk bir kızımız oluyor neyseki uzun oldu ama sonu güzel bitti maddi durumlardan herkezin ozele gitme şansı olmuyor malesef benim gibi bugünkü bu durumdan dolayı oldu ama böyle bir şeyde tek doktorun dediginle karar almayın size tavsiyem🙏🏻