gozde91 elimde kaset test var ebru ceylanın. Erken gebelik testi olmadığı için negatif çıkar diye düşünüyorum. Benim sürecim karışık biraz. Doktorun verdiği bir ilaç kullanımı sonrası yumurtlama günüm geç oldu 27-28 mart gibi. Yumurtlamadan 14 gün sonra gebelik testi yapabilirsin dedi Ebru abla. Yarın tam 14.gün olacak. Arada bi karnım ağrıyo sonra bi anda kesiliyo belirtin var mı dersen tek yaşadığım şey bu normalde benim regl belirtilerim on gün önceden falan başlıyo şimdi karın ağrısı hariç başka bişi yaşamıyorum bugünlerde.