Oznurozkatarr Transferin ilk gününü saymazsak 6. Günüm beta değerim 12.7 çıktı böyle olan oldumu çok mu düşük
nevaneva Oznurozkatarr ben transfer olmadım ama adetime 6 gün falan vardı 14 çıkmıştı beta doktor daha çok yeni demişti ama şükür sağlıklı gebelik oldu sizinde öyle ilerler inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Merveue Oznurozkatarr transfer olmadım ama bende adet olacağım gün öğrenmiştim 18 çıkmıştı normal bence
Merveue Oznurozkatarr doktorunuz büyük ihtimalle 2 gün arayla tekrar kan testi ister betanın yükselişini kontrol etmek için
Merveue Oznurozkatarr doktor istemeden mi kan verdiniz. İki gün arayla istemesenin sebebi sağlıklı olup olmadığını öğrenmek için
Oznurozkatarr Merveue istemeden kendim merak ettim iğneye gitmişten erkek gebelik testi yaptırmaktansa kan vermeyi mantıklı buldum