Sinemkorkmaz22 Kızlar 7 haftalık olduk bugün kalp atışını da duyduk çok şükür ama ilk gebelik olduğu için endişe heyecan korku hepsi karışık şuan bende 😇aynı haftada olduğumuz varsa bilgilerimizi süreci beraber paylaşalım isterimmm 💖💖💖💖
Ubuntu Sinemkorkmaz22 bugün tam 7 haftalık, dün kese vardı bebeği göremedik. Korkuyorum bu yüzden biraz, ne güzel herkes görmüş ben bebek görmeyi bekliyorum hala :(
Sinemkorkmaz22 Momy11 maşallahjh Momy11 maşallah Allah kucağımıza almayı nasip etsinnn 🥰 nasıl gidiyor peki var mı bi belirti şikayet benim şimdi ilk gebelik değişik duygulardayımm 😇
Sinemkorkmaz22 Afrakuzu maşallah canım Allah kucağımıza almayı nasip etsinnn tecrübelerinizi bilgilerinizi benimle paylaşmanızı cok isterim 😇
Momy11 Sinemkorkmaz22 aminnn sizede inşallah 🌸 sürekli bı halsizlik uyku halindeyim ama uyumak mümkün değil tabiii 🤭
EsoMom_ Sinemkorkmaz22 ikinci gebeliğim ilk gebeliğim pek iyi sonuçlanmadı :)) Mide bulantı bişeyim yok açıkçası hamile oldugumdan şüphem bile var :)))
Ksksksk Ben de 7+6 yarın 8 olacak inşallah ama düne kadar hiç belirtim yoktu dünden beri geçmeyen baş ağrım var ne yapacağımı bilmiyorum
Sinemkorkmaz22 Ksksksk Bende başından beri uyku hali var yorgunlukhalsizlik enerjim çok düşük başka bi belirti anlamadım hiç
Sinemkorkmaz22 EsoMom_ bazen bende öyle hissediyorum ya 🙈 ama doktor da ne istiyorsun hasta gibi mi geçirmek istiyorsun diyor
EsoMom_ Sinemkorkmaz22 arada midem bulanıyor dedim çubuk kraker ye dedi bi de ilaç verdi çok olmadığı için içmedim ben ayrı mesele sksksksksksks
Sinemkorkmaz22 EsoMom_ bende bazen acaba gerçekten hamile miyim diyorum 😊 normal hayatımda olandan ekstra pek bi belirti olmadı midemden ameliyat olmuştum zaten ara ara bulantılarım oluyordu şuanki gebelikten olduğunu dusunmuyorumm açıkçası 😂
EsoMom_ Sinemkorkmaz22 gebeliktedir ara bulantılar oluyor vallla ama uyku sorunu yaşıyorum uyuyamıyor erken uyanıyorum hamilelikten önce öldürsen öğleden önce kalkmazdım :)
Sinemkorkmaz22 EsoMom_ bende aksine sabah erkenden uyanırdım ve gün içinde asla yorgun olsam dahi dinlenmek için bile uyuyamazdım şimdi buldugum heryerde içim geçiyor 😂
Sinemkorkmaz22 Ubuntu herkesin süreci aynı ilerlemez kuzum bende daha görmemiştim geçen hafta görenlerle konuştum doktora da sordum sat aynı olabilir ama döllenme günleri farklı olur dedi üzme kendini hayırlısıyla sende en yakın zamanda görürsün bebişini 🙏 aynıyız biz de bugün tam 7 olduk 😇