Arkadaşlar bu ara kafamda düşündüğüm bi durum var.
8 yaşında oğlum var.
Öyle hırçın, kıskanç bi çocuk değil ama yinede yanlış davranmak istemiyorum..
Haziranda doğumum olacak,
İlk defa kardeşi olacak diye cok heyecanlı çok istekli..
Sorum şu ki:
Yanında örtüylede olsa emzirmem ve yanında bez değiştirmem doğru olurmu?
Kardeşide erkek olacak,yinede dikkat etmek gerekiyo biliyorum ama içten içe bunun sıkıntısını yaparmı acaba.
Sürekli emzirme durumunda,
hadi sen çık odana demek dışlatırmı bilemiyorum fikirlerinize ihtiyacım var..