Merhaba, benimde 2. Gebeliğim ilkinde böyle bir durum yaşamamıştım korkmuştum. Oğlumun kalbinde parlaklık görüldü. İkili test üçlü test yaptırmıştım sonuçları güzel gelmişti. Riskli gebelik birimine yönlendirildim. O birimdeki hekim fetal dna önerdi karnınızdan sıvı alalım inceleyelim, nıgpt testi yapalım vs dedi ama ben kabul etmedim. Şuan 37 haftalık gebeyim. Ve parlaklık kayboldu. 30. Haftadan itibaren kaybolmuştı zaten