Sofiya1 Merhaba arkadaşlar adetim 27 mart olmalı idi 13 gün gecikdi test yapıyorum neqativ acaba pozitivleşe bilermi yoksa ümidimi üzeyyimmi ?
Glhayat_54 Sofiya1 varsa testte cıkardı cok uzun bi süre gecikmeniz. Kadın doğuma muane olun baska sebepten adetiniz olmuyordur detaylı muane olmanızda fayda var.
C_mentesee Strese bağlı da olabilir erken gebelik testi yapabilirsin ya da sağlıkocağına başvurup kan verebilirsin her şey daha net olur