Ben 5 martta bahçeci umutta transfer oldum vok sukur pozitif Rabbim kucağimiza almayıda nasip eder inşAllah Mehmet Reşit Asoğluna gittim 120 bin tedavi ilaçlarlar testler derken sürecimiz 250 bini buldu baska sehirden geldiğimiz için yoldu konaklamaydı sonrasında kullandığım iğneler suan hesap 300 e ulastı sanırım ilk tüp benek deneyimim tek tüpüm yok bikaç sağlık sorunum daha var eşimde hiç problem yoktu çok sukur pozitif beraber bu surece girdiğiniz arkadasımın eşimde problem vardı onuda tedavi ettiler onlarda cok sukur dün pozitif haber almışlar