Selim52 inşallah en kısa zamanda çıkar küvezden sağ salim kavuşursunuz🙏 önceden ciğer geliştirici falan yapılmış mıydı? Benimde 34+0 da doğumum olacak ciğer geliştiriciler yapıldı ama yine de solunum sıkıntısı yaşar mı diye çok aklıma takılıyor. Muhtemelen 2000-2150 civarı falan doğacak doktorum solunum sıkıntısı yaşamasa bile kilosunu toparlayıp emme refleksi gelişene kadar küvezde kalma ihtimali var dedi