Sibelemre Ben şuan 34 haftalık oldum 15 gün sonra yine gidicem doktora bebiş dönmemiş daha ayaklar kasıkta kafa yukarda sizce sezeryan der mi yada derse gün belirlermi 🤔
Canann18 34 haftaligim bende zorunlu sezeryan olcam doktorla gorustugumde 40.haftaya yakin bi zamanda aliriz dedi net birsey soylemedi bende 38.hafta basliyor ama en ideali 39mus sezeryanda bende 37 de tekrar sorcam