Ben 21 haftada tetenoz aşımı oldum. Tetenoz difteri olarak geçiyor . Şu an 29 hafta Oldum. Doktorum tek doz yeter demişti. Şimdi sizin yazdıklarınızı okudum. Tetenoz alışına boğmacada eklenmiş. Geç mi kaldım acaba gidip olabilir miyim bu aşıyı ? Bu çok mu önemli bir aşı ?