Merhaba hamileliğimin başından beri devamlı akıntım oluyordu fakat son zamanlarda yeşil renkte ve kokulu olmaya başladı doktorum kan tahlillerimin yanında idrar tahlili vermemi de istedi ve enfeksiyon olduğu ortaya çıktı doktorum tek seferlik suyla karıştırıp içebileceğim bir toz ilaç yazdı gece yatmadan içip sabaha kadar tuvalete çıkmamam gerekiyordu ama malum bebek de baskı yapıyor gece çok sıkıştığım için tuvalete çıkmak zorunda kaldım enfeksiyona nasıl bir çözüm bulabilirim bilgisi olan var mı