Merhabalar güzel anneler nasılsınız umarım herkes Cook güzelll sağlık huzur ve mutluluk dolu bi gebelik geciriyordur 17 haftalik gebeyim bu benm ikinci gebeliğim ilk gebeligimde bebisin yerini hatrlamiyirm son zmanlarda sürekli duyduğum bişey var erkek bebek sol da kız bebek sağ tarafta olur diyorlar doğruluğu var mi acaba ?