Cicekbahcesi12 ben sizi diğer postlar da gördüm mesaj yazmak istedim yazamadım. Öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun 🥰 hiç belirtim yok demişsiniz testi kaçıncı günde yaptınız acaba? Benim yarın 4 gün olacak sabahtan test yapmayı düşünüyorum. Yani aşırı bir belirtim yok. Sadece adet belirtim yok o biraz garip geliyor. Benim kasıklarım da gerilme hissediyorum basınç bir de belim çok ağrıyor benim de Pazartesi günü yapmıştın negatifti yarın sabah yapacağım erken gebelik awox önermişler onu alıp deneyeceğim inşallah bende hayırlı haberler alırım