Ben de kullanıyorum oksapar en acıtmayan yer göbek. Hastanede yattım 4 gün orda hergün saat yönünde değiştirerek vurmamı söylediler mesela bir gün sağ kol diğer gün sol kol sonra sol bacak sonra sağ bacak ve sonra göbek. Ben kol bacak göbek her yerden vurdum iğneyi bende en çok acıtan bacak en az acıtan yer göbek oldu. Ama genel olarak söyleyecek olursam yağlanmanın en çok olduğu bölgede acı daha az oluyor.