Benimde Haziran ilk haftası doğum inşallah , desenli zıbın aldim çok sıcak olur diye zıbın kullanırım ince Müslin tulumlardan da tercih edebilirsin, yine de uzun kollu tulum olmalı akşam dışarı çıkarken onlar için biraz soğuk olabiliyor kızım da öyle kullanmıştım o da yaz bebesiydi 🥰