Merhabalar haftam 30+1 bu haftalarda göğüste baskı yaşayan var mı hem altımda hem üstümde baskı var sırt ağrısı bazen bel ağrısı oluyor rahmimde gerilme hissi oluyor bebeğin tekme attığı yerler acıyor kasık bölgemde de ara ara batmalar oluyor normal mi bunlar korkmaya başladım ya daha 30ların başı sonuçta