Yvhbb Lafmacun__ inşaAllah canım ben pazartesi kan verdim 1.2 çıktı bugün tekrar verdim 4.23 olmuş cuma tekrar vericem inşaAllah artış olur 😍😍
Lafmacun__ Yvhbb ayy inşallaaahh dahada yükselir sağlıklı bir gebeliktir umarım güzel haberlerini bekliyorum 💌
Irmak-annesiii18 Lafmacun__ o zaman içiniz rahat olsun yaptırın düşük beta da olsa öğrenirsiniz inşallah gebeliğinizi 🙏
Lafmacun__ Irmak-annesiii18 yarın mutlaka yaptıracağım haber veririm teşekkür ederim güzel dilekleriniz için inşallah isteyen herkese nasip olur 💌
Lafmacun__ Yvhbb ay vermedim ya awox marka yaptım çizgi göremedim pazartesini bekliyorum bat gelsin diye