Yvhbb Pazartesi 1.2 bugün 4.23 çıktı bu şekilde gebe kaldığını öğrenen oldu mu ? Yükseliş nasıl ilerledi bata 4 gün kaldı bu arada
hacerrklc1 Yvhbb 2 günde 1 baktır böyle çok kişi gördüm bir de sürekli aynı hastane de hcg baktır inşallah yükselir
azra52 Bende tam olarak bu durumu yaşadım canım 😁 1.20 ile öğrendim 2 gün sonra 5 oldu 3 gün sonra 10 derken iki katı şeklinde yükseldi ama reglim 25 gün gecmesine rağmen bir türlü idrar testlerinde cikmadı 🙄