2Princess1Mom Elmas42 O kramplar için magnezyum yazdı doktorum onu kullanıyorum bende. İçmediğim gün kramptan ağrıdan uyuyamıyorum.
Deleted33000 Elmas42 daha dün akşam aynı postu açtım bende öyleyim uykuya dalamiyorum resmen birden kasılma elektrik çarpması gibi bıseyler oluyor magnezyum da kullanıyorum ama haftaya doktora soracağım zaten tuvalete kalkmaktan uyuyamıyorum ide uyanınca uykuya dalmak problem 27+5 haftalığım bu arada
Elmas42 asena9 doktora söylemem mi gerekiyor acaba yazması için dün doktordaydim sadece folikasit yazdi
Elmas42 2Princess1Mom diğer hamileliklerimde oluyordu bunda da yeni başladı ve ertesi gün bacaklarım ağrıyor çok zor oluyor
asena9 Elmas42 evet evet doktora söylersen yazar kaçıncı haftadasın son haftalarda değilsen ecz den kendin alıp kullanabilirsin ilaç değil zararı yok magnezyumun. benim kullandıgım ocean extramag üçlü kombinasyon
2Princess1Mom Elmas42 Magnezyum yazdırın doktorunuza günde 1 tane de sade soda tüketin. Geçmiş olsun 🤲
Pamiramsi Evet bende de özellikle çok ayakta kaldığım gün gecelerinde oluyor 23 hafta olduk devam ediyor magnezyum kullanıyorum ama çok etki etmiyor sanırım ya da ben gece içmiyorum gün ortasında içiyorum ondan da olabilir
Baranbebek Elmas42 çevremde duydum ama yaşamadım şükür. Magnezyum kullanabilirsiniz eminim iyi gelecektir
Baranbebek Elmas42 bı de magnezyumun da farklı formlari markaları var benim doktorum magnifem yazmıştı biraz pahalıydı ama o kadar iyi geldi ki kasılmalarima
Esma006 Elmas42 yön degistiriyorum gerilme olmaz tabi ama sagdaysam sol bacağa ağrı kramp giriyor 16-23 arası oluyordu şuan olmuyor 26 haftaligiz