Kızlar önerileriniz dahilinde Ağdayı bırakıp jilete geçtim. Dediğimiz gibi ayna koydum temizlendim. Sonra alt tarafı birazcık çok az kestim. Kanı görünce baticon sürdüm temizledim . Kuru tutmaya çalışıyorum. Ama kesimi görseniz minnacık ama kanama var. Biraz geçti durdu. Afedersiniz lavaboya gittim , taharet aldım tekrsr orası kanadı, sonra aynı baticon sürdüm kuruttum sonra tekrar lavabo ihtiyacı taharet ve yine aynı yerde kan gördüm. Bu ufak jilet kesimi kanını nasıl durdurcaz. Banyo yapamadım kanama dursun diye 😅