Her yerde farklı bir bilgi var kimisi kırkından sonra beş saat arayla beslenebilir diyor kimisi sabaha kadar vermeyebilirsiniz kimisi de 3 saatte bir emzirmeye devam edin diyor hangi birine uyacağımı şaşırdım tecrübeli anneler bu gece beslenmesini nasıl yaptığını anlatabilir mi lütfen kaç saatte bir beslediniz veya besliyorsunuz bebeklerinizi kırkından sonraa yardımmm