Rojindcl ay iki doğumumda normal oldu çok güzeldi ☺️ ilk kızımda suyum geldi 9 da acile giriş yaptım sancım vs yok 11 e kadar sancı gelir mi diye bekledik gelmedi suni sancı aldım. Yine de süreç güzeldi hep gezdim eğildim kalktım belime masaj yaptırdım 15.15 de bebeğime kavuştum.
İkinci kızımda 40+2 de kontrole gittim açılma sancı ağrı yok 40+6 ya gün verdi doktor. 40+4 de bebeğim için hazırlık yapıyorduk 21.55 de ilk sancım geldi geçti derken kısa sürede yeniden geldi dakika tuttum sancılarım düzenli olarak 4 dakika da bir geliyor. Hemen duş aldım hazırlandım 22.55 de acile giriş yaptım 10 cm açıklık bebeğin kafası gelmiş hemen damar yolu açıldı doğumhaneye alındım 23.24 de bebeğim kucağımdaydı.
Dikiş atılırken veya yırtıldığında acı duymuyorsunuz dikiş atılırken diktiklerini hissediyorsunuz ama acısı olmuyor ☺️