Menrva tabi
Gürkan Ağralı
Ben ilk gebeliğimde (kürtaj olmak durumunda kaldım) Florya medical parka gidiyordum. Orda memnun olduğum doktorum vardı ama ayrılınca ve tekrardan hamile kalınca arayışa geçmiştim çok kararsız kaldım ama burdan doktorun ismini yazıp postları okuyabilirsiniz tavsiye üzerine gittim bende şimdilik çok memnunum 🙏🏻
Özellikle muayene süreçlerinden çok ilgili
Onun dışında Rumeli’yi hiç sormadım orası uygun olabilir
Ama medical park şuan çok pahalı, biruni de pek aşağı kalır değil. İlk gebeliğimde sefaköy medipolü denemiştim ama hiç memnun kalmadım zaten yenidoğan yoğun bakım vs de yokmuş felan bilginiz olsun
Ama tüm hastaneleri araştırmış biri olarak şuan memnunum. Doğum yapmadığım için bir şey diyemem tabi ama muayene olarak öneririm 🌸