Papatya kürü yapıyorum,nefes olarak soluy
mateoegeninannesi papatya kürü ile nefes egzersizi yapıyorum. Nasatol diye bir burun yıkama solüsyonu verdi doktor bana. Onu kullanıyordum baktım çok kesmedi (ileri sinüzitim) burnuma çörekotu yağı sikiyorum her gün.