Melike_eee Merhabalar arkadaşlar 5 aylık hamileyim karaciğer enzimlerim 102 doktor çok yükselmiş dedi aranız da bu sorunu yaşayan oldu mu düşmesi için neler önerirsiniz
Kartanesi-24 Melike_eee kullandığınız bir ilaç yükseltiyor olabilir benimde yüksek çıkıyordu ilaçları bırakınca düştü normale