Çalışan anne adayları ev işlerine nasıl yetişiyorsunuz? Ben halsizlikten doğru düzgün ev işi yapamıyorum vallahi şu robot süpürge olmasa temelli kalacak işler diyorum. Ev süpürmek zulüm geliyordu ilk 3 ay toplasanız 3 kere anca süpürmüşümdür hep robotu çalıştırdım hadi o neyse de mutfak temizliği zor oluyor bazen öyle halsiz oluyorum ki yemeği yiyip kendimi koltuğa zor atıyorum 2 gün ocağımı silemediğim oluyor yine eşim sağolsun bulaşıkları topluyor ama onun yaptığı da bir yere kadar tabii 🤷🏻♀️