melek013 arkadaşlar 7. haftadayım. saçımda beyazlar çok fazla. bebek için saç boyatmanın sakıncası varmı yoksa organik boyalarla boyayabilirmiyiz . deneyimli arkadaşlar cevap verebilir mi?
Htcgkn7301-- melek013 Bende de aynı sıkıntı var ama doktorum 4.ay bir geçsin dedi sonrası boyat der mi bilmiyorum 🤔
Hulyarsln melek013 henüz çok erken on ikinci haftayı bekleyin sonrasında bitkisel boya tercih edersiniz ! Boyaların kanıtlanmış bir zararı olmamakla birlikte üç aydan sonra yapılması konusunda bilgi var ama bu görüş bile doktordan doktora değişiyor.
melek013 benim doktorumda bitkisel boyayla boyayabilirsiniz dedi ama 3 ay sakıncalı olabilir dedi ben de zaten 3 aydan sonra düşünüyorum
ddmnrdgn Benim doktorum da 12 haftayı tamamlamayı beklememi önermişti. 12 hafta itibariyle bitkisel boyatıyorum