Kızlarr yarın 32 haftalık olucam, bebeğim 47 cm 2070 gr, 20 günde 5 cm uzamış 580 gr almış, şekerim yok. Bana biraz yapılı geldi kızım, sizce normal doğurabilir miyim? Zaten bayadır aşağıda bebeğim baş aşağı ve baskısıda var ama çok büyürse sezeryane mi alırlarr