MomFunda
Canım birkaç gün daha dur sonra hemen doktora git benim de aynı şekilde oldu doktor kimyasalsa kanamam başlar dedi on gün bekledim hastaneye bir gittim dış gebelik geçiriyormuşum hemen yatışım yapıldı gidip bir Kaan’a baktırman lazım der sıfırlanmış mı diye Allah korusun daha kötü bir şey olmasın Kimyasal mı dış mı anlaşılmıyor çünkü