Msnonstop Kizlar reglim 9 gun gecikti ama ne gebelik ne de regli belirtim var. testi yaptigimda t cizgisi dagilmis kirmiziydi sonra kuruyunca boyle oldu. Sizce gebelik var mi? Kan mi versem? https://imgyukle.com/i/CedUrM https://imgyukle.com/i/CedWhh
Miniginannesiiii1111 Msnonstop bence testi tekrarlayın çizgi var gibi gördüm ama ilk dakika da çıktı mi ?
Elif_2393 Msnonstop sen tekrarla testi bence erken gebelikte al kaset de yada garanti için direk kan ver.