Premsescik Bebeğimi doğuracağım nasipse bağlatmayı düşünmüyorum eşimde istemiyor ama %100 yakın güvenilirliği olan bi korunma yöntemi varmıki spiral taktırsam cevremde coğu tanıdığım var onunlada hamile kalan doğum kontrol hapıda sinir kilo yapıyor dediler deri altı implat bazı kişilere yaramıyormuş kanama cok yaparmış adet döneminde kondom dahamı garanti olur ozmn onuda eşim pek gönüllü takmaz ama yapacak birşey yok sizce bu dediklerimde hangisi daha güvenli
fatsfats-92 Premsescik 42. Gün doğum kontrol hapına başladım 58 günlük olduk. Doktorum Zylnda önerdi. İlk çocugum dan sonra da 5 sene hapla korundum fit bi yapıya sahibim hiç kilo da aldırmadı bana
RabiaK27 Premsescik benimde üçüncü hamileliğim doğumdan sonra spiral kullanıcam yeni çıkan varmış boncuklu spiral diyorlar galiba ondan alıcam kaç para olursa olsun
zehra_111 Özellikle deri altı implantı hakkında benim de çok merak ettiğim şey var. Ya da diğer korunma yöntemleri hakkında tavsiyeler varsa öğrenelim gönderiniz altında
mesudeislam zehra_111 ama taktırınca gram acı yok his yok yani insan verdiği paraya değiyor diyor ama yan etkisi kanama ilk oda doktor bir süre normaldir dedi
07-humeyra fatsfats-92 sadece progestronlu kullandiniz degilmi emziriyorsaniz ostrojenli kullanilmiyor
Zeynep66_ fatsfats-92 çeşitli doğum kontrol hapları var yan etkisi az olanlar felan ama fiyatida ona göre değişiklik gosteriyor
fatsfats-92 Premsescik Evet hiç bırakmıyorsun 28 tane var içinde hergün saatinde Alman gerekiyor tam korumak için🌸
Ttugbablgn-77 Emsalk bende bağlatıcam nasipse ama bağlatıp hamile kalanları çok duydum korkuyorum o yüzden hatta iki hafta önce benden önce doktorun odasına bir kadın girdi kapıyı tam kapatmadı ve kordonları bağlı olduğu halde hamile kaldığını söyledi 😳
Sedakrt fatsfats-92 birşey sormak istiyorum bu ilacı kullandığımızda korunmasak bile koruculuğu olan bir ilaç mı? Yani kaza durumlarında gönül rahatlığıyla ilaca güvenebilir miyim ertesi günü hapımı kullanmam lazım yoksa
Silan_Abdullah Umayy1 ben bir şey diyeceğim ya ben geri çekilmeyle korunuyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama 9 ay oldu korunuyorum
mesudeislam Umayy1 merhaba bende iki aydır taktırdım kanamam sürekli var siz düzene girdiniz mi acaba 🙂
Sltngrgn Premsescik bence en iyi korunma yöntemi kondom hap sinir yapar ve erken menepoza sebep olur deri altı olanada ben güvenmiyorum şahsen sipralde çok kullanan var etrafımda ama oda ağrı felan yapıyormuş kişiden kişiye değişiyor tabi