Ciceklerrrr ilk kan tahlili verdim idrardan sonra değere göre keseyi ve kalp atışını görüp gebelik kaydımı başlatacağını söyledi 4+4 le gebeliği öğrendim 6+3 le kalp atışı keseyi gördük gebelik kaydını başlatmak için kan felan aldı tekrar giriş öyle yapıldı sonra ayda bir çağrıldım rutin kontrole iki defa gittim sonra 2 ay sonraya verdi bayrama denk geldi kapalıydı gidemedim bir kaç gündürde gözüm kesmiyor yokuş çıkmayı gidersem bir sonraki randevuyu öğreneceğim 🤣