Gul1402 Kizlar yarin 7+5 olacağız. Insallah kalp atışını ve bebegi görürüz. Cok heyecanlıyım ve çok da stresliyim korkuyorum. Insallah güzel haberlerle dönerim. Lütfen dua edin💗
Minervabunny Gul1402 Yaa inşallahhhh en güzel şekilde duyarsınız 🙏♥️ Ben de dün keseyi gördüm 2 hafta sonra bebek ve kalp için çağırdı şimdiden stresli🥹 Allah yardımcımız olsun inşallah
Katya1 Gul1402 bende o haftamda duymuştum ve çok duygulanmıştim 🥹 hayırlısıyla yarın duyarsın canım 🌸
Gul1402 Minervabunny ay insallah sende bende sağlıklı surec geçiririz..Bende 2 haftayı resmen saydım 🤭
Minervabunny Gul1402 Amiin canım inşallah inanılmaz heyecanlı ya yarın çok mutlu olacaksın inşallahhh♥️🌸 Zaman geçmiyor resmen her gün doktora gidesim geliyor😅