Merhabalar, 21.haftamdayım birkaç doktordan sonra Medipol mega Nagihan kayada devam etmeye başladım. Kendisi çok sakin ve insanı rahatlatıyor. Ama maalesef ne zaman gitsem beklemek zorunda kalıyorum ve yoğunluğundan dolayı hiçbir zaman 2-3 günden önce mesajlara dönmüyor. Bu durumlar biraz canımı sıkmaya başladı. Kendisine gidip tecrübe edinmiş arkadaşlar beni aydınlatabilir mi? Memnun kaldınız mı ya da önerdiğiniz başka doktor var mı? Mesai dışı doğuma kendisi girmiyor demiş birkaç arkadaş bunu deneyimleyen var mı